mobile-menu-open

Vragen? De antwoorden vind je hier!

loading animation

Mobiflow ?!

Nothing found.

Wat is Mobiflow?

arrow-icon

Mobiflow is je partner voor genetwerkte mobiliteit. We helpen om het mobiliteitstraject van onze gebruikers efficiënter en meer verbonden te maken. Dit doen we door verschillende mobiliteitsdiensten, zoals deelfietsen, taxidiensten, bussen en trams, te koppelen in één mobiele app. Via één registratie krijg je vervolgens toegang tot dit netwerk van diensten. Daardoor ontstaat er een grote toegankelijkheid en meer transparantie voor de gebruiker.

Hoe werkt Mobiflow?

arrow-icon

Mobiflow bestaat uit een applicatie, een platform en een kaart:

  • Met de Mobiflow-app kan je onze verschillende diensten aanvragen en consulteren. Download nu de app: https://m.mobiflow.be/
  • Op het platform www.mobiflow.be kan je jouw account beheren, gebruikers toevoegen of aanpassingen doen.
  • Voor een meerprijs van €10 kan ook een Mobiflow-kaart aanvragen waarmee je onze diensten kan gebruiken. Contacteer ons voor meer informatie.

Wat is een Mobiflow-laadpas?

arrow-icon

Naast de Mobiflow-app bestaat er ook een Mobiflow-laadpas. Hiermee kan je laadpalen activeren. Deze kaart wordt niet standaard meegeleverd wanneer je Mobiflow-klant wordt. Vraag deze kaart gerust aan wanneer je hier gebruik van wil maken. Je betaalt hiervoor €10 (incl. btw).

Is Mobiflow altijd beschikbaar?

arrow-icon

Mobiflow staat 24/7 garant voor jouw mobiliteitsoplossingen. Waar je ook bent, onze diensten zijn steeds toegankelijk met zowel de app als met de kaart (enkel laadpalen).

Hoe kan ik Mobiflow contacteren?

arrow-icon

Bij vragen over onze diensten, betalingen of ander zaken kan je Mobiflow telefonisch bereiken via het nummer +32 (9) 296 45 45 of stuur een mailtje naar info@mobiflow.be.

Aanmelden

Nothing found.

Hoe maak ik een Mobiflow-account aan?

arrow-icon

Je e-mailadres en  telefoonnummer volstaan om een account aan te maken. Gezien je veiligheid onze prioriteit is, vragen wij om een wachtwoord in te stellen om de toegang tot je account te beveiligen.

Nadat je instemt met onze algemene voorwaarden en privacybeleid, kan je je accountprofiel instellen door je telefoonnummer, voor- en achternaam op te geven en je voorkeurstaal in te stellen.

Je kan direct gebruikmaken van onze diensten zodra je krediet beschikbaar stelt op jouw account.

Let op! Momenteel werken wij samen met Twikey, een platform om online mandaten aan te maken en te beheren voor jouw Mobiflow-betaling. Je betaling moet worden goedgekeurd door jouw bank vooraleer je gebruik kan maken van onze diensten. Hou er rekening mee dat dit 2 werkdagen kan duren.

Hoe meld ik mij aan?

arrow-icon

Om je aan te melden bij Mobiflow open je eerst de app. Hierna typ je je e-mailadres en wachtwoord in de voorziene vakken en druk je op ‘Sign In’. Je ziet nu een overzicht van de verschillende diensten op je gebruikersaccount. Nu kan je aan de slag.

Hoe log ik in op mijn My Mobiflow, het online platform van Mobiflow?

arrow-icon

Om in te loggen op het online platform, ga je naar de homepage van de Mobiflow website. Daar vind je in de rechterbovenhoek de tab ‘My Mobiflow’. Klik hierop, geef je gebruikersnaam en wachtwoord in en ga van start.

Abonnementen

Nothing found.

Moet ik een abonnement nemen?

arrow-icon

Je kan een taxi boeken zonder het registratieproces te doorlopen. Als je ook de tram, bus of deelfiets wil nemen of je elektrische wagen opladen, kan je kiezen uit twee verschillende abonnementen: Mobi Free en Mobi Classic. Neem je frequent het openbaar vervoer? Dan neem je best het Mobi Classic abonnement voor €1 per maand want hiermee kan je ook een m-card 10 kopen.

Hoe lang loopt mijn abonnement?

arrow-icon

Je abonnement is voor onbepaalde duur geldig. Je kan je op elk moment uitschrijven. Gewoon een mailtje sturen naar info@mobiflow.be volstaat.

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

arrow-icon

Als je je abonnement wil wijzigen van Mobi Free naar Mobi Classic of omgekeerd, kan je een mailtje sturen naar info@mobiflow.be

Betaalopties

Nothing found.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

arrow-icon

Jouw Mobiflow-laadpas en -app werken aan de hand van een prepaid system. Je dient vooreerst een som te uploaden. Vervolgens kan je naar wens gebruik maken van de diensten en per sessie wordt het betreffende bedrag van jouw account afgenomen.

Voor taxiritten geldt een uitzondering, je hoeft je niet per se te registreren of een abonnement aan te gaan om van deze dienst te kunnen genieten. Daarnaast kan je eenvoudig je Visa of Mastercard koppelen in de app om je taxirit te betalen.

Wat is Twikey?

arrow-icon

Voor je automatische betalingen werken wij samen met Twikey, onze door banken gecertifieerde partner. Twikey vormt een brug tussen jouw bank en Mobiflow om zo de overschrijving van jouw bankrekening naar jouw Mobiflow-account te verzekeren. Zo betaal je gemakkelijk en veilig voor al onze mobiliteitsdiensten.

Let op! Jouw betaling moet worden goedgekeurd door jouw bank vooraleer je gebruik kan maken van onze diensten. Hou er rekening mee dat dit 2 werkdagen kan duren.

Hoe laad ik voor de eerste keer krediet op?

arrow-icon

Wanneer je je voor het eerst registreert op Mobiflow, kies je bij het selecteren van jouw abonnementstype meteen een prepaid krediet. Dit krediet wordt via automatische betaling van je rekening naar je Mobiflow-account overgeboekt. Accepteer de algemene voorwaarden en ga van start.

Let op! Jouw betaling moet worden goedgekeurd door jouw bank vooraleer je gebruik kan maken van onze diensten. Dit kan 2 dagen duren. Om Mobiflow toch meteen te kunnen gebruiken, zorgen wij ervoor dat er €5 onmiddellijk beschikbaar is om onze diensten te gebruiken.

Hoe herlaad ik?

arrow-icon

Wil je als account administrator extra krediet opladen? Dat kan op 2 manieren:
1. Via de Mobiflow-app: ga naar het navigatiescherm en klik op ‘account’. Selecteer dan ‘voeg budget toe’. Kies daar je gewenste bedrag, selecteer vervolgens je betalingsmethode en vul je betaalgegevens in. Wanneer je een tweede keer betaalt via één Twikey-account, zullen alle gegevens ingevuld staan voor jou en hoef je je automatische betaling enkel nog te bevestigen.
2. Via ‘My Mobiflow’, het online platform van onze dienst: log in en ga naar ‘account’. Daar vind je in de rechterkolom onder ‘accountinformatie’ de tab ‘krediet’. Hier kan je het gewenste bedrag toevoegen aan het account via Twikey.

Let op! Je kan maximaal €150 op je account hebben.

Waarom zie ik €5 in plaats van mijn gekozen bedrag staan op mijn Mobiflow-account?

arrow-icon

We werken aan de hand van een prepaid systeem via automatische betaling waarbij je via Twikey een som moet uploaden naar je Mobiflow-account. Door dit te doen, geef je Twikey de toestemming om eenmalig je gewenste bedrag van je bankrekening te halen. Omdat je bank deze overdracht moet goedkeuren, duurt het enkele werkdagen voor je gekozen bedrag beschikbaar is.

Om ervoor te zorgen dat je toch meteen van start kan gaan, zorgt Mobiflow voor een overbruggingsbudget van €5. Hiermee kan je meteen onze diensten beginnen gebruiken. Nadat je bank de overdracht heeft goedgekeurd, wordt deze €5 van je budget afgetrokken en kan je gebruik maken van je overgeschreven bedrag.

Kan ik een budget aanmaken per familielid?

arrow-icon

Zeker en vast. Op jouw account kan je extra mobiliteitsgebruikers toevoegen. Per gebruiker kan je een budget voorzien en aanduiden tot welke diensten elk familielid toegang heeft.

Kan ik een budget aanmaken per werknemer?

arrow-icon

Zeker en vast. Op jouw account kan je extra mobiliteitsgebruikers toevoegen. Per gebruiker kan je een budget voorzien en aanduiden tot welke diensten elke werknemer toegang heeft.

Diensten

Nothing found.

Welke diensten levert Mobiflow?

arrow-icon

Verplaats je zorgeloos, feilloos en cashloos doorheen het land. Momenteel zijn er reeds 5 gekoppelde mobiliteitsdiensten voor jou beschikbaar.
We bieden op dit moment de volgende diensten aan:

  • Taxi: Bestel een taxirit met de app. Je hoeft geen cash boven te halen want alles wordt eenvoudig afgehandeld via de app.
  • Fietstaxi: Geniet van de prachtige stad Gent en laat je vervoeren met de fietstaxi.
  • Deelfietsen: Praktisch én ecologisch! Maak gebruik van een van onze deelfietsen om je doorheen de binnenstad te verplaatsen.
  • E-charging: Rijd je elektrisch? Kom laden aan ons uitgebreid netwerk van laadstations. Je hebt toegang tot 85% van alle publiek toegankelijke laadpunten. Je bent aangenaam mobiel doorheen België, alsook kan je in Nederland en Frankrijk laden.
  • Bus en tram: Vlot doorheen Vlaanderen reizen op een voordelige manier, dat doe je vanaf nu met de Mobiflow-app. Bestel on the go jouw kaartje en bereik makkelijk je bestemming.

We blijven uiteraard niet stilstaan: we zijn constant bezig om het mobiliteitsaanbod van Mobiflow uit te breiden. Zo zullen in de nabije toekomst andere mobiliteitsdiensten worden geïncorporeerd en aangeboden via Mobiflow (road assistance, parkings, …). We informeren je graag over alle volgende updates. Schrijf je in op onze nieuwsbrief en wees steeds op de hoogte.

Vragen over een bepaalde mobiliteitsdienst of wil je er meer over weten? Scroll dan zeker door naar de specifieke FAQ van de dienst.

Hoe kan ik een dienst activeren?

arrow-icon

Op de app beschikt elke dienst over een ‘about’ knop. Hier wordt alles omtrent activatie van de dienst uitgelegd.

Komen er diensten bij?

arrow-icon

Met de app kan je momenteel taxi’s, deelfietsen, elektrische laadstations, trams en bussen gebruiken. Dit zorgt ervoor dat je een duidelijk overzicht krijgt van alle beschikbare diensten en heel eenvoudig jouw route kan uitstippelen.

We blijven uiteraard niet stilstaan: we zijn constant bezig om het mobiliteitsaanbod van Mobiflow uit te breiden. Zo zullen in de nabije toekomst andere mobiliteitsdiensten worden geïncorporeerd en aangeboden via Mobiflow (road assistance, parkings, NMBS…). We informeren je graag over alle volgende updates. Schrijf je in op onze nieuwsbrief en wees steeds op de hoogte.

Help

Nothing found.

Ik ben mijn Mobiflow-laadpas kwijt. Wat nu?

arrow-icon

Contacteer ons als je je Mobiflow-laadpas kwijt bent. Mobiflow blokkeert de oude pas en stuurt je een nieuwe kaart op (€ 10 incl. btw).

Ik ben mijn telefoon kwijt. Wat nu?

arrow-icon

Het is heel belangrijk dat je eerst jouw toestel/sim-kaart laat blokkeren zodat niemand anders toegang heeft tot jouw account. Eenmaal je een nieuw toestel hebt, download je dan opnieuw de Mobiflow-app. Je kan gewoon terug inloggen en verder genieten van alle Mobiflow-diensten.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

arrow-icon

Op de inlogpagina van zowel de app als de website vind je de knop ‘wachtwoord vergeten’. Binnen de minuut ontvang je een e-mail met een nieuw wachtwoord. We raden je aan jouw wachtwoord onmiddellijk aan te passen op het platform.

Mijn Mobiflow-laadpas werkt niet. Wat nu?

arrow-icon

Lukt het niet om een laadpaal te activeren? Overloop even volgende scenario’s en hopelijk is jouw probleem hierdoor verholpen:

1/ Mobiflow streeft ernaar om een zo groot mogelijk netwerk van partners uit te bouwen. Indien je twijfelt, raden we je aan even te controleren of de laadpaal tot een van onze partners behoort.
2/ Heb je meerdere laadpassen? Let dan op dat je dezelfde laadpas gebruikt bij het activeren als bij het desactiveren.
3/ Let ook op voor metalen voorwerpen/magneten in de buurt van je kaart. Die kunnen voor storingen zorgen.

Heb je al deze zaken gecontroleerd en werkt jouw Mobiflow-laadpas nog steeds niet? Bel het nummer 09 296 45 45 en je wordt verder geholpen.

Mijn account

Nothing found.

Hoe kan ik een zakelijk profiel aanmaken?

arrow-icon

Je kan je registeren door op de knop ‘registreer’ te klikken op de homepagina (www.mobiflow.be). Voor het aanmaken van een account bij Mobiflow dien je over een geldig e-mailadres en telefoonnummer te beschikken. Daarnaast moet je een wachtwoord instellen en instemmen met onze algemene voorwaarden en privacyverklaring.

Vervolgens kan je jouw gewenst abonnement kiezen. Dan kan je aangeven of je je wenst te registreren als een particulier of als een bedrijf. Kies hier ‘bedrijf’. Een wachtwoord voor administratietoegang zal verzonden worden naar het opgegeven e-mailadres. Facturen zullen verstuurd worden naar de contactpersoon.

Na het invullen van het registratieformulier, wordt nog even gevraagd om de registratie te bevestigen. Ook krijg je de mogelijkheid om nog een andere klant toe te voegen aan het account. Om de registratie te beëindigen, dien je de juiste gegevens voor de automatische betaling via Twikey in te geven.

Hoe zie ik welke diensten beschikbaar zijn?

arrow-icon

De diensten waartoe je toegang hebt, zijn afhankelijk van het abonnement en worden steeds weergegeven op jouw account via de app of via de website www.mobiflow.be.

Kan ik diensten aanvragen voor iemand anders?

arrow-icon

Mobiflow wil steeds zijn service optimaliseren en diensten op maat aanbieden. Om die reden moet iedere mobiliteitsgebruiker gekoppeld zijn aan een Mobiflow-account. Je kan zowel als particulier en als professioneel 1 factuur krijgen voor meerdere gebruikers. Je krijgt dan een duidelijk overzicht van ieders gebruik/verbruik en je kan dan gemakkelijker per gebruiker de juiste abonnementen en/of kredieten voorzien.

Wat is mijn actueel saldo?

arrow-icon

Op het startscherm van de app kan je jouw actueel saldo raadplegen. Daarnaast vind je op de website jouw kredietgegevens onder ‘account’.

Taxi

Nothing found.

Hoe werkt de taxidienst?

arrow-icon

Mobiflow werkt samen met partners om je een optimale service te bieden. Wanneer je een rit aanvraagt, wordt het traject doorgegeven aan onze verschillende partners. Elke partner geeft aan het systeem door welke ritten hij aanvaardt qua afstand. Wanneer je een bevestigingsbericht ontvangt, is jouw aanvraag geaccepteerd.
Je kan zowel op het moment zelf een rit aanvragen of je kan een rit boeken voor in de toekomst.

Mobiflow zorgt voor een direct contact tussen jou en de chauffeur. Je krijgt informatie over welke taxi gestuurd wordt, wanneer die vertrekt naar jouw pickup-locatie en wanneer de taxi ter plaatse is. Zowel jij als de chauffeur kunnen nog extra informatie uitwisselen, bijvoorbeeld over de exacte locatie.

Kan ik een taxirit reserveren?

arrow-icon

Absoluut. Via Mobiflow kan je een rit zowel direct aanvragen alsook een rit in de toekomst reserveren. Selecteer daarvoor de ophaaltijd en kies via de kalender op welke dag en uur je een taxi wenst te reserveren.

Hoe correct is de aangegeven prijs?

arrow-icon

Mobiflow berekent het traject via gps. Zo krijgt je een zeer accurate schatting van de kostprijs.
Wat niet in te schatten valt, is de meerkost die onverwachte zaken met zich meebrengen. Zoals een omleiding, een file die je wil vermijden of een tussenstop die je nog vlug wil maken.

Kan ik fooi geven via de Mobiflow-app?

arrow-icon

Je kan geen fooi geven via de app. Wanneer je toch graag fooi wilt geven, zal je cash geld moeten voorzien.

Zijn er limieten wat betreft de tijd en afstand van een taxirit?

arrow-icon

Mobiflow werkt samen met partners om je de optimale service te bieden. Wanneer je een rit aanvraagt, wordt het traject doorgegeven aan onze verschillende partners. Elke partner geeft aan het systeem door welke ritten hij aanvaardt qua afstand. Op het moment dat je een bevestigingsbericht ontvangt, is het gevraagde traject goedgekeurd. Hoe groter ons netwerk, hoe groter de kans dat je ook grote afstandsritten kan aanvragen.

Omdat wij niet kunnen garanderen dat een lange rit sowieso aanvaard wordt, raden wij je aan om op tijd je rit te reserveren. Zo heb je tijd om een alternatief te vinden als geen enkele partner je op je eindbestemming kan brengen. Misschien kan één van onze andere diensten of een combinatie ervan de oplossing zijn.

Kan ik een rit annuleren?

arrow-icon

Mobiflow weet dat het leven soms onverwachte wendingen neemt. Je maakte een reservatie en dan blijkt dat je de taxi toch niet meer nodig hebt? Geen enkel probleem! Wanneer je ten laatste 15 minuten voor het pickup uur annuleert, is dit kosteloos.

Indien je later annuleert, niet opdaagt of te laat bent, word een kleine vergoeding van €5 aangerekend.

Hoe annuleer ik een taxirit?

arrow-icon

Ga naar het tabblad ‘ritten’ en klik op de taxirit die je wil annuleren. Daarna klik je op het rode balkje ‘rit annuleren’. Indien je ten laatste 15 minuten voor de taxi op de pickup-locatie arriveert annuleert, is dit kosteloos. Anders betaal je €5.

Kan ik een reservatie maken voor meerdere personen?

arrow-icon

Je kan taxiritten aanvragen voor maximaal 4 personen, jezelf inbegrepen.

Hoe kan ik adressen ingeven?

arrow-icon

Met Mobiflow kan je op twee manieren adressen ingeven: via de tekstbalken of via de kaart.
In de tekstbalken kan je rechtstreeks het adres intypen.

Wanneer je met de kaart werkt, zie je een groene pin. Door het plan te verschuiven en in- en uit te zoomen, kan je de groene pin op jouw gewenste startlocatie plaatsen. Tik vervolgens op de groene punaisetoets rechts onderaan. Nadien verschijnt er een zwarte pin. Met deze zwarte pin kan je op dezelfde manier jouw bestemming aanduiden.

Hoe weet ik of iemand mij effectief komt oppikken?

arrow-icon

Je bestelt een taxi met Mobiflow en vult je traject, datum en aantal passagiers in. Wanneer je op ‘bevestigen’ klikt, wordt je aanvraag doorgestuurd. Je aanvraag is aanvaard wanneer je een bericht krijgt met de gegevens van de taxi. Nog niet helemaal gerust? Via de chatfunctie kan je rechtstreeks met de chauffeur chatten.

Kan ik een taxirit boeken voor iemand anders?

arrow-icon

Je kan enkel een taxirit boeken voor jezelf en maximaal 4 personen, jezelf inbegrepen.  Een rit boeken voor iemand anders, wanneer je zelf niet de taxi neemt, lukt dus niet.

 

Deelfietsen

Nothing found.

Waar kan ik fietsstations vinden?

arrow-icon

Op de Mobiflow-app krijg je een duidelijk overzicht van alle aangesloten stations. Ga hiervoor naar het tabblad ‘fietsdelen’ en klik dan op ‘locaties’.

Moet ik mijn deelfiets altijd op dezelfde plaats terugbrengen?

arrow-icon

Momenteel bieden wij de deelfietsen van Blue-bike aan. Deze fietsen moeten steeds naar hetzelfde station worden teruggebracht als waar je de fiets ontleende.

Kan ik een deelfiets voor iemand anders boeken?

arrow-icon

Nee. Mobiflow wil steeds zijn service optimaliseren en diensten op maat aanbieden. Daarom moet iedere mobiliteitsgebruiker gekoppeld zijn aan een Mobiflow-account.

Hoe lang is mijn code geldig?

arrow-icon

Je dient de code binnen de dag na je aankoop te activeren. Vanaf het moment dat je de code geactiveerd hebt, kan je 24u lang de deelfiets gebruiken.

E-charging

Nothing found.

Wat is e-charging?

arrow-icon

E-charging is het opladen van jouw voertuig aan een laadstation. Mobiflow stelt het rijcomfort van bestuurders van een elektrisch voertuig op nummer 1 en heeft hiervoor reeds een ruim netwerk aan laadstations opgebouwd.

Kan ik een laadpaal reserveren?

arrow-icon

Omdat we begrijpen dat het praktisch is om laadmomenten in te plannen, hebben we ervoor gezorgd dat je kosteloos een stekker kan reserveren. Dit kan maximum 15 minuten op voorhand én enkel indien je je binnen een straal van 30 km van de laadpaal bevindt.

Als extra hulpmiddel kan je via de Mobiflow app steeds zien welke stekkers beschikbaar zijn door middel van een eenvoudige kleurindicatie:

  • Groen: vrij
  • Blauw: aan het laden
  • Oranje: gereserveerd
  • Rood: error

Waar kan ik opladen?

arrow-icon

Bij Mobiflow is jouw rijcomfort prioritair. Mobiflow werkt met vele partners samen om je zo toegang te verschaffen tot zoveel mogelijk laadstations. Op dit ogenblik beslaat het netwerk van Mobiflow en partners 85% van alle publiek toegankelijke oplaadpunten in de Benelux. Waar bevinden zich al de voor jou toegankelijke laadstations? Dit kan je heel eenvoudig zien via jouw Mobiflow-app en via jouw My Mobiflow-account op het platform.

Op de app kan je de laadpunten zowel als kaart-of als lijstweergave raadplegen. Klik bij e-charging op ‘stations’. Om te veranderen tussen de kaart en de lijst, klik je in de rechterbovenhoek op respectievelijk het lijst- of kaarticoontje.

Ik heb problemen met een laadpunt.

arrow-icon

Heb je problemen bij het laden? Controleer eerst even volgende zaken.

  • Is de stekker niet gereserveerd door een andere klant? Via de Mobiflow app kan je aan de kleur van het icoon de status van de stekker controleren. Als het icoontje een oranje kleur heeft, dan is de stekker gereserveerd. Indien er een technische fout is, kleurt het icoontje rood. Kies dus een stekker met een groene kleur.
  • Heb je een vrije stekker gekozen en lukt het laden niet? Probeer de stekker nog eens goed (diep) in het stopcontact te steken.
  • Lukt het laden nog steeds niet? Verifieer even je beschikbaar krediet met de Mobiflow-app.
  • Indien er nog genoeg krediet op jouw account staat en het laden nog steeds niet lukt, dien je contact op te nemen met de eigenaar van de laadpaal. De contactgegevens kan je op elke laadpaal teruggvinden.

Bussen en trams

Nothing found.

Wat is een m-ticket?

arrow-icon

Een m-ticket van De Lijn is een online vervoersbewijs dat je verkrijgt via een mobiliteitsapp zoals Mobiflow. Het l-ticket kost € 1,80. Meer informatie en antwoorden op veel gestelde vragen over het m-ticket vind je hier.

Kan ik een dagpas of abonnement aankopen met Mobiflow?

arrow-icon

Nee. Momenteel bieden we enkelvoudige m-tickets en de m-card 10  (enkel voor Mobi Classic-abonnees) aan. In de toekomst is het zeker mogelijk dat we meer diensten zullen aanbieden. Schrijf je in op onze nieuwsbrief en weet als eerste wanneer we ons aanbod aan De Lijntickets verruimen.

Kan ik genieten van kortingen of voordeeltarieven met Mobiflow?

arrow-icon

Nee. Wij kunnen momenteel geen rekening houden met mensen die aanspraak maken op kortingen of voordeeltarieven via De Lijn. Als Mobi Classic-abonnee kan je wel een m-card 10 kopen. Deze digitale tienrittenkaart kost € 15 en is goedkoper dan een enkelvoudig m-ticket (€1, 80).

Kan ik ook de bus en tram in Brussel of Wallonië nemen met Mobiflow?

arrow-icon

Nee. Momenteel is het nog niet mogelijk om de bus, tram of metro in Brussel of Wallonië te nemen met de Mobiflow-app. Mobiflow doet wel zijn best om ook deze diensten zo snel mogelijk te incorporeren en aan te bieden. Schrijf je in op onze nieuwsbrief en weet als eerste wanneer we nieuwe diensten toevoegen.

Kan ik als werkgever tram- en busdiensten aanbieden aan mijn werknemers?

arrow-icon

Ja. Als werkgever is het mogelijk om al onze diensten aan te bieden aan je werknemers, ook de diensten van De Lijn. Je kan werknemers toegang geven tot bussen en trams in Vlaanderen. Contacteer ons voor meer info rond onze innovatieve mobiliteitsoplossingen.

Kan je via één smartphone en één Mobiflowaccount tickets voor meerdere reizigers kopen?

arrow-icon

Ja. Het is mogelijk om gelijktijdig meerdere geldige tickets op één smartphone te bewaren. De reizigers dienen samen te blijven tijdens heel hun reis om op een geldige manier op hun bestemming te raken.

Kan ik een m-ticket voor iemand anders kopen?

arrow-icon

Je m-ticket is gekoppeld aan het gsm-nummer en smartphonetoestel waarmee je het ticket hebt aangekocht. Wens je een m-ticket voor iemand anders te kopen, dan moet deze persoon je vergezellen tijdens de trip.

Wat als mijn smartphone niet meer werkt als ik op de tram of bus zit?

arrow-icon

Wanneer de batterij van je smartphone leeg is nadat je bent opgestapt op de bus of tram, kan de lijnconducteur een online controle vragen. Meer info vind je op de site van De Lijn.

Aarzel niet om ons te contacteren indien je vragen onbeantwoord bleven!

Contacteer ons